Contenu de l'article

Titre L'adéquation entre offre et besoins
Auteur Muet Florence, Allegre Martine, de Lepinay Jean-Yves, Chomel-Isaac Sandrine, Singh Rajesh
Mir@bel Revue I2D - Information, données & documents (anciennement : Documentaliste - Sciences de l'information)
Numéro vol. 45, no 1, 2008 Marketing stratégique : enjeux et bénéfices pour les services documentaires
Rubrique / Thématique
Marketing stratégique : enjeux et bénéfices pour les services documentaires
Page 52-63
Résumé anglais A supply strategy corresponds to choices taken for end-user services. Usually these are developed by targeting publics and require a lot of formalizing because of the interdependency of numerous levels of reflection. They are presented here not as stages to be followed but more as decisions to be taken collectively. Additional contributions follow, including one on the Scandinavian concept of "relational marketing".
Source : Éditeur (via Cairn.info)
Article en ligne http://www.cairn.info/article.php?ID_ARTICLE=DOCSI_451_0052