Titre | La politique de communication | |
---|---|---|
Auteur | Vila-Raimondi Martine, Vila-Raimondi Martine, Salmon Marie-Madeleine | |
![]() |
Revue | I2D - Information, données & documents (anciennement : Documentaliste - Sciences de l'information) |
Numéro | vol. 45, no 1, 2008 Marketing stratégique : enjeux et bénéfices pour les services documentaires | |
Rubrique / Thématique | Marketing stratégique : enjeux et bénéfices pour les services documentaires |
|
Page | 64-69 | |
Résumé anglais |
Communication is an important aspect of marketing. Martine Vila-Raimondi reviewed several key points concerning the links between marketing and communication, and underscores the challenges of flexibility and reactivity and in the long term, how to structure an efficient communications policy. She also sheds light on the types of messages that information services might want to p. Two more technical articles complete this fourth section. Source : Éditeur (via Cairn.info) |
|
Article en ligne | http://www.cairn.info/article.php?ID_ARTICLE=DOCSI_451_0064 |