Titre | Manuel scolaire et identité suédoise au XIXe siècle. L'approfondissement du sentiment de nature dans l'ouvrage de base des écoles : Läsebok för folksskolan (1868) = School Book and Swedish Identity in the 19th Century. The Deepening of the Feeling of Nature in the Basic Reader for Primary Schools: Läsebok för folksskolan (1868) | |
---|---|---|
Auteur | Roger Marmus | |
Revue | Revue d'histoire nordique = Nordic historical review | |
Numéro | n° 28 2019 Éducation, pédagogie et formation. Circulation des savoirs autour de la Baltique du Moyen Âge au début du XXe siècle = Education, Pedagogy and Training. Circulation of Knowledge around the Baltic from the Middle Ages to the Beginning of the 20th Century | |
Rubrique / Thématique | Dossier ✦ Thème : Éducation, pédagogie et formation. Circulation des savoirs autour de la Baltique du Moyen Âge au début du XXe siècle = Education, Pedagogy and Training. Circulation of Knowledge around the Baltic from the Middle Ages to the Beginning of the 20th Century |
|
Page | 41 |