Contenu du sommaire
Revue | The Canadian Modern Language Review = La Revue Canadienne des Langues Vivantes |
---|---|
Numéro | Vol. 69, no 3, 2013 |
- Anticipating a Post-task Activity: The Effects on Accuracy, Complexity, and Fluency of Second Language Performance - Foster P., Skehan P. p. 249-273
- Preparing an L2 Role-play: How Students Manage L2 Deficits - Edstrom A. p. 274-297
- L'emploi d'un modèle d'enseignement systématique d'écriture : une étude de cas en 7e année de l'immersion précoce - Le Bouthillier J., Dicks J. p. 298-323
- Winner of the Best Graduate Student Paper Award = Gagnant du Concours du meilleur article par un étudiant diplômé. Perceptions of French Fluency in Second Language Speech Production - Préfontaine Y. p. 324-348
- Book and Software Reviews / Critiques de livres et de logiciels. R.M. Manchón (Ed.). Learning-to-Write and Writing-to-Learn in an Additional Language, 2011 - Kohls R. p. 349-351
- Book and Software Reviews / Critiques de livres et de logiciels. P. Mickan. Language Curriculum Design and Socialisation, 2013 - Sarkar M. p. 351-353